Varaa aika kalenterista ja lähde kehittämään yrityksesi myyntiä ja markkinointia!
Myynnin foorumin syksyn koulutuksissa keskitytään viestintään, some- ja digimarkknointiin sekä megatrendeihin. Hyvä asiakaskokemus markkinoinnissa ohjaa liiketoiminnan keskittymään joustavaan ja käyttäjän tarpeista lähtevään toimintaan. Kuluttajat ovat tietoisia tulevasta ja mitä haluavat, seuraamalla trendejä pystyt reagoimaan kuluttajakäyttäytymisen suunnan muutoksiin. Megatrendeistä sisäänostoihin 24–25.10.2017 saat apua ja konkreettisia työkaluja vähittäiskaupan sisäänostoihin. Megatrendien seuraaminen on tärkeää varsinkin vähittäiskaupassa ja matkailualalla jotka ovat kokemusbisneksen edelläkävijöitä.
Vältä some-kohut ja suunnittele yrityksen viestintä some-maailmaan ja ota some haltuun! Some-markkinoinnilla saat näkyvyyttä, asiakkaita ja lisää myyntiä. Neljässä syksyn workshopissa mm. tuotetaan sisältöä ja tehdään mainoksia ja kohdistetaan niitä oikealle yleisölle sekä kuvataan ja editoidaan video ja luodaan omat nettisivut!