MYYNNIN JA MARKKINOINNIN PALVELUPAKETIT

Myynnin foorumi toimii yritysten apuna kasvussa ja kansainvälistymisessä. Asiantuntijamme auttavat yrityksesi myynnin ja markkinoinnin teidän kanssanne huippuiskuun, oli sitten kyse mikroyrityksestä, startupista tai jo pitempään toimineesta pk- tai suuryrityksestä. Meillä on laaja asiantuntijaverkosto toteuttamaan myynnin ja markkinoinnin täsmävalmennuksia, koulutuksia ja tutkimuksia. Räätälöimme nämä palvelupaketit yhdessä teidän kanssanne vastaamaan asetettuja tavoitteita ja asiakasodotuksia.

 

Myynnin foorumista yrityksellesi kohdennettuja palvelupaketteja mm.:

 

  • Asiakaspalvelun avaimet – rakentava vuorovaikutus myyntityössä. Rakentava ja toimiva vuorovaikutus on työyhteisön voimavara ja asiakaspalvelu- ja myyntityön perusta. Asiakaskokemuksen merkitys myyntivalttina ja erottautumistekijänä korostuu nykyisin. Avaintekijöitä asiakaspalvelussa tänä päivänä ovat kokemuksellinen ajattelu, arvostava asiakasymmärrys ja persoonallisuus.
  • Viestintä ja markkinointiviestintä. Maailman muuttuessa muuttuu myös tekeminen. Kun viestintää tehdään strategisesti liiketoimintaa ymmärtäen, viestintä on yritykselle suuri mahdollisuus. Vaikuttamalla osaavalla viestinnällä yrityksesi henkilöstöön, asiakkaisiin ja muihin sidosryhmiin, vauhditat samalla yrityksesi liiketoimintaa.
    Viestinnän ja markkinointiviestinnän keinot, mm. sidosryhmälehti, henkilöstölehti tai asiakaslehti, sähköpostimarkkinointi, mediatiedotteet
  • Kuunteleva johtaja paras johtaja – tunneälyvalmennusta johtajille ja esimiehille! Koulutus sukeltaa tunneälyyn, ihmismieleen, innostumiseen, vaikuttamiseen, ymmärtämiseen; miten teet itsestäsi vielä paremman johtajan, jota arvostetaan, kunnioitetaan ja kuunnellaan?
  • Palvelumuotoilu. Palvelumuotoilun työkaluja hyödyntäen parannetaan mm. asiakaskohtaamista tai tuotteistetaan palvelua
  • Asiakaskannan arvottaminen – tiedätkö asiakkaasi arvon?
  • Myynnin ja markkinoinnin vuosikello – hallitse ajan käyttösi
  • Yrityskulttuurin avaimet startup-yritykselle
  • Kulttuurit kohtaavat: Oletko aloittamassa vientiä – tunnetko businesskulttuurin? Katsaus Aasian kulttuuriin avaa Aasiann (Kiina, Japani ja Korea) ja Suomen välisiä kulttuurieroja, erityisesti osto- ja ajattelulogiikassa. Aasian asiantuntija auttaa yrityksiä kohdistamaan vientiä Aasian markkinoille tai houkuttelemaan matkailijoita Suomeen.  Kurssilla opitaan ymmärtämään aasialaista ajattelua ja erityistarpeita sekä ostokulttuuria.
  • Kielipaketit: mm. Business Englanti. Kielipaketit tarjoavat perehdytyskursseja Business Englantiin kuten kirjallinen viestintä ja sähköpostietiketti sekä  puhutun kielen hyvät käytänteet.
  • Lyhyt kiinan kielen kurssi myynti-/työmatkaa Kiinaan suunnitteleville. Kurssilla opitaan Kiinan kielen alkeita tervehtimiseen, omien tietojen antamiseen ja yksinkertaisten kysymysten esittämiseen. Kurssilla käydään läpi myös kulttuurille ominaisia käytöseroja  työ- ja arkielämän ihmissuhteissa.
  • Virtaa yhdistystoimintaan- työpajassa käytetään FöreningsKICK-hankkeessa kehitettyjä työkaluja apuna yhdistystoiminnan edistämiseksi. Työkalut ovat suunniteltu kaikenlaisia yhdistyksiä ajatellen, ja niitä voi käyttää apuvälineenä mm. suunniteltaessa yritystoiminnan strategiaa ja viestintätapaa.

Myynnin foorumi

Talonpojankatu 2
67100 Kokkola

Yhteyshenkilö:
Asta Aikkila-Vatanen
asta.aikkila-vatanen@centria.fi
p. 044 725 0346

Jaa somessa: