Myynnin foorumista apu digitaalisen liiketoiminnan kehittämiseen
Myynnin foorumin vastaa yritysten toiveisiin ja syksyn 2017 workshopissa pureudutaan ( tästä linkki koulutuksiin) ajankohtaiseen, monikanavaiseen palveluun ja sen mukanaan tuomiin haasteisiin. Sosiaalinen media ja verkkosivut tarjoavat lukuisia mahdollisuuksia viestintään, markkinointiin sekä asiakaspalveluun. Sosiaalinen media vaikuttaa enenevissä määrin ostopäätöksiin. Asiakaspalvelukanavat lisääntyvät koko ajan, ja yritysten on oltava siellä missä asiakkaidenkin. Tehokas digitaalinen markkinointi menee sinne, missä kohderyhmät ovat.
Some-ajan ehkä kysytyin kysymys kuuluu, onko sosiaalinen media uhka vai mahdollisuus. Monet käytännön esimerkit osoittavat, että se voi olla molempia. Paljon riippuu siitä, kuinka hyvin yrityksissä hallitaan sosiaalisen median perusasiat, ja kuinka hyvin osataan välttää ilmeisimmät someen liittyvät karikot.
Some uhka vai mahdollisuus
Aika: 14.9.2017 klo 17.30–20.00
Paikka: Centria-ammattikorkeakoulu, Kokkola
Asiantuntija: Jorma Uusitalo
Hinta: 80 eur / henkilö
Tämän koulutuksen jälkeen tunnet paremmin somen lainalaisuuksia ja käytäntöjä, ja sinun on helpompi lähteä suunnittelemaan oman yrityksesi some-strategiaa. Strategian avulla saat somesta irti parhaan mahdollisen hyödyn, ja minimoit siihen liittyvät riskit.