Älä oleta – tiedä myyjänvastuupolku!
Terveillä markkinoilla kuluttajan tulee voida luottaa myyjän ja palveluntarjoajan vastuulliseen toimintaan noudattaa kuluttajansuojalainsäädäntöä. Verkkokauppakysymykset, reklamointiaika, asiakaspalautukset, peruutukset ja toimitusehdot saattavat kuitenkin tulla epämiellyttävänä yllätyksenä yrittäjälle ja aiheuttaa tarpeetontakin mutkaa toimintoihin. Jotta yrittäjän toiminta sujuu ja turhalta työltä säästyttäisiin, yrittäjän on hyvä olla tietoinen kuluttajaa koskevasta suojasta. Ennakolta varautumalla yrittäjä voi säästää pitkän pennin, joka näkyy usein suoraan myös yrittäjän tilipussissa. Kuluttajansuojalain tietämyksellä yrittäjällä on myös mahdollisuus vaikuttaa omaan yrityskuvaansa positiivisesti.
11.3.2020 Centrian Rekry-tapahtumassa klo 12.00-16.00
On mahdollisuus tulla keskustelemaan ja selventämään kuluttajasuojalain antamia mahdollisuuksia toiminnalle. Helsingistä paikan päälle saapuvat Kilpailu- ja kuluttajaviraston kuluttajakasvatuksen asiantuntijat, Taina Mäntylä ja Tiia Wassholm sekä Kokkolasta kuluttajaoikeusneuvoja Kirsti Korpiaho.
Klo 12.30 asiantuntija puheenvuorossa Kuluttajasuojalaki antaa raamit hyvälle asiakaspalvelulle he avaavat myyjänvastuupolkua.