Ilmoittaudu Palvelumuotoilu myynnin apuna -työpajaan tästä linkistä.

Työpajassa tehdään oma asiakasprofiili ja tarkastellaan yrityksen palvelustrategiaa tämän asiakkaan näkökulmasta.

Tule luomaan palvelumuotoilun avulla uusia kokemuksia asiakkaillesi!

  • Miten kehitetään mahdollisimman hyvin asiakkaan tarpeita kohtaavaa myynti- ja ostoprosessia?
  • Asiakaslähtöisyys ei ole itsestään selvää. Oletammeko vai tiedämmekö?
  • Mitä ovat tulevaisuuden kuluttajatrendit?
  • Asiakaskokemusta ja palvelua kehittämällä parannat kykyä erottautua kilpailijoista!

Työpajassa kokeillaan yhdessä palvelumuotoilun työkaluja.

  • Kuvataan asiakkaan profiili ja ostokokemus sekä tätä tukevaa palvelutoimintamallia.
  • Työpajan tuloksena saat asiakasprofiilin ja palvelutoimintamallin kuvauksen, joita voit hyödyntää oman myyntisi kehittämiseen.
  • Teorian ja käytännön kautta herätellään uusia ideoita osto- ja myyntikokemusten kehittämiseen omassa toiminnassa.

Aika:                     28.3.2019 klo 17:30-20:30

Paikka:                 Centria-ammattikorkeakoulu, Talonpojankatu 2, Kokkola

Asiantuntija:      Palvelumuotoilun asiantuntija Johanna Hautamäki
https://www.linkedin.com/in/johannahautamaki/ Johanna Hautamäki (TaM, AmO) toimii Centria-ammattikorkeakoululla projektipäällikkönä ja palvelumuotoilijana. Johanna toimii asiantuntijana opetuksessa, koulutuspalveluissa, maksullisessa palvelutoiminnassa sekä eri hankkeissa, myös kansainvälisesti. Hän on ollut alusta asti rakentamassa ja kehittämässä Centrian palvelusimulaatioympäristö SILMU-labran toimintaa. Palvelumuotoilun osallistavien ja empaattisten menetelmien, ennakoinnin ja monialaisen yhteistyön kehittäminen yhteistyössä työelämän ja opetuksen kanssa ovat hänelle erityisiä kiinnostuksen kohteita. Uusia innovaatioita syntyy rohkeasti kokeilemalla ja tuomalla yhteen erilaisia näkökulmia!

Hinta:                   120€ alv. 0%

Ilmoittautuminen: yllä olevasta linkistä, tai asta.aikkila-vatanen@centria.fi,  p.044 7250346

 

Jaa somessa: