Make Possible-valmennuspäivä 15.11.2018 Kokkolassa

Centria-ammattikorkeakoulun Pilottipooli, Kokkolanseudun Kehitys Kohtaamo 2.0 ja Kokkolan yliopistokeskus Chydeniuksen Telakka hankkeet järjestävät 15.11.2018 Kokkolassa Make Possible- valmennuspäivän.  

Make Possible -valmennus aktivoi ja innostaa alueemme startupeja sekä mikro- ja pk-yrityksiä kehittämän rohkeasti omaa toimintaa, tuotteita ja palveluja. Make Possible-kokonaisuus antaa yrityksille valmiuden ja innostuksen osallistua kasvun sparrausohjelmiin kuten Slushiin, Kasvu Openiin ja Idealeipomotapahtumiin.

Make Possible-valmennuspäivä koostuu kolmesta teemasta:

9.00   Ideoi: Mistä hyvät ideat tulevat?
10.45 Kehitä: Voittava tuotekehitysprosessi
13.15 Markkinoi: Markkinointi Investointina -Growth Hacking 101

Tilaisuus on maksuton

Paikka Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Talonpojankatu 2B,Kokkola

Päivän ohjelma ja ilmoittautuminen: linkki

 

Nyt Kokkolassa Sampo Tervomaa – Innovatiivista markkinointia- Growth Hacking – kasvuhakkerointia

Growth Hacking on vastaus kysymykseen:  “Kuinka saada palvelullesi 100 000 käyttäjää kun markkinointibudjetti on 0 euroa sekä kuukausi yrityksen perustamisen jälkeen postiluukkuun pudonnut Adwords -lahjakortti?” Lisää infoa kasvuhakkeroinnista oheisen linkin kautta: Mikä ihmeen kasvuhakkerointi   

Markkinointi Investointina -Growth Hacking 101

Puheenvuorossa Sampo Tervomaa käsittelee markkinointia Growth Hackingin-näkökulmasta. Hänen tarkoituksenaan on herätellä yrityksiä siihen mitä Growth Hacking-prosessin käyttö voi antaa yritykselle, sekä tarjota helposti sovellettavaa tietoa yritysten käyttöön erilaisten prosessien, viitekehysten ja case-erimerkkien kautta.
15.11.2018 on mahdollisuus keskustella, haastaa ja kysellä kasvuhakkeroinnista Sampolta, hän on paikalla koko Make Possible-valmennuspäivän!

Lisätiedot  asta.aikkila-vatanen@centria.fi 

Sampo Tervomaa on kasvustrategi, hänen tavoitteenaan on auttaa ihmisiä ja yhteisöjä pääsemään täyteen potentiaalinsa, sekä toimia mahdollistajana erilaisille teknologioille, liikkeille ja tavoitteille. Sampo on toiminut konsulttina useille yrityksille muodista, kryptovaluuttoihin, sekä startupeista korporaatioihin. Työssään hän on rakentanut yhteisöjä, auttanut rahoituksen hankinnassa, tarjonnut markkinoinnin konsultointipalveluita ja ollut mukana kehittämässä yritysten markkinointia, sekä kulttuuria ketterämmäksi ja datavetoisemmaksi. Sampon osaaminen perustuu hänen kiinnostukseensa ja ymmärrykseensä ihmisten käyttäytymisestä, jotka ovat käytössä oli kyseessä sitten automatisoitujen markkinointisuppiloiden rakentaminen tai tiimien kehittäminen.

 

 

 

Jaa somessa: